بلاگِ اشکان

  • ۰
  • ۰

ساعت های هوشمند

تو نمایشگاه IFA ساعت‌های هوشمند زیادی معرفی و عرضه شد، از سامسونگ، سونی، الجی و ایسوس و موتورولا.
میخوایم یه بررسی کوتاه راجع‌به هرکدوم ازین ساعت‌ها داشته باشیم، البته فارغ از جنبه تکنولوژیک و بیشتر از دید طراحی و زیبایی و استقبالی که احتمالا از اون‌ها میشه. اگه دوست داشتید از دید من به این ساعت ها نگاه کنید و نظرم رو بدونید، در ادامه مطلب همراه من باشید.

از بین این ساعت‌ها Gear S سامسونگ چون قابلیت سیمکارت خوردن داشت، خمیده بود و بزرگترین صفحه نمایش رو داشت شاید از نظر خیلی‌ها بهترین بوده باشه، و واقعا هم میشه به معنای واقعی بهش گفت ساعت هوشمند، من هم اغراق نکردم اگه بگم واقعا چشم من رو هم گرفت، از خیلی جهات ساعت هوشمند کاملی بود. شاید یکم اندازه‌ش بزرگ باشه، اما بازم خوب بود. دکمه هوم هم که جزء جدایی ناپذیر محصولات سامسونگه!




می‌رسیم به ساعت هوشمند الجی، ساعت اولی که الجی مدتی پیش رونمایی کرده بود واقعا چنگی به دل نمیزد، با توجه به شاهکاری که تقریبا تو همون دوران ازش دیده بودیم (منظورم G2 ـه) راجع‌به ساعتش هم انتظار بیشتری داشتیم. الجی هم بیکار ننشست و برای IFA ساعت جدیدی رو آماده کرد، ساعتی که میشه گفت تقریبا به تقلید از ساعتی که موتورولا گفته بود داره روش کار میکنه، گرد بود. ساعت هوشمند جدید الجی شاید به نظر بعضی‌ها بهتر از قبلیه بود، اولش من هم با دیدن عکس‌های رندر شده و تبلیغاتی نظرم همین بود، اما با دیدن نمونه اصلی تو نمایشگاه، نظرم عوض شد. زیاد چشم من رو نگرفت. دست خودم نیست، اما با دیدنش این حس بهم دست میده که بی‌کیفیته (میدونم که نیست)، به علاوه که در مقابل رقیبش، موتو۳۶۰، زیادی بزرگه و به اون زیبایی نیست. اما یه طراحی اسپرت داره. به نظرم اگه با بند فلزی عرضه میشد خیلی بیشتر به چشم میومد، البته خودتون میتونید بندش رو عوض کنید، اما خب اونجوری از نظر تبلیغاتی هم یکم برای الجی بهتر بود.


ساعت هوشمند سونی، چیز بدی نبود، طراحیش بیشتر شبیه اسمارت‌بند بود تا اسمارت‌واچ، نمیگم زشته، اما بیشتر به‌درد نوجوون‌ها میخوره، امکانات خوبی هم داره.




ساعت بعدی، ساعت هوشمند موتورولائه، موتو۳۶۰، اولین ساعت هوشمند با طراحی گرد بود، که از صفحه نمایش
نسبتا گرد استفاده میکنه، میگم "نسبتا گرد" چون یه تیکه پایین ساعت، صفحه نمایش نداره. بسیار زیبائه و طراحی خیلی خوبی داره، امکاناتش هم مناسبه، در کل به نظر من یکی از برنده های نمایشگاه بود و در آینده فروش خوبی رو تجربه میکنه.




و در آخر، ساعت هوشمند ایسوس رو داریم که به نظر من برنده اصلی بود! طراحی معرکه در کنار متریال بسیار عالی استفاده شده در ساخت، باعث شده با ساعت هوشمندی طرف باشیم که برعکس تمام موارد بالا در همون نگاه اول آدم به راحتی حس میکنه این یه ساعت نرمال و کلاسیکه. جالبه که امکاناتش هم خوبه و صفحه نمایش بسیار عالی ای داره.




در کل به نظر من ایسوس، سامسونگ و موتورولا به ترتیب بهترین ساعت های هوشمند رو ارائه کردن. البته میتونید با اضافه کردن یه بند فلزی به ساعت الجی یک ساعت اسپرت شیک و خوب داشته باشین.
اگه دوست داشتین میتونید برای آگاهی بیشتر راجع‌به مشخصات این ساعت‌ها، سری به جی‌اس‌ام آرنا بزنید.

 

  • ۹۳/۰۶/۱۵
  • اشکا ن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی