بلاگِ اشکان

  • ۰
  • ۰

سرآغاز

من اشکانم، عاشق تکنولوژی و تاریخ. :)
این بلاگ شخصیِ منه، و مطالبی که در اون مشاهده خواهید کرد، نظرات، ایده‌ها، و تحلیلات من راجع‌به موضوعات مختلفه، و از اونجا که یک گیک تکنولوژی هستم، دور از ذهن نیست که تکنولوژی موضوع اصلی بیشتر مطالبم رو تشکیل بده، در مورد تاریخ نمیتونم همچین حرفی بزنم، اما باز هم اگه موضوعی برام جالب توجه باشه مطمئنا راجع‌بهش خواهید خوند.
البته چیزی که در بالا گفتم به این معنی نیست که غیر از تاریخ و تکنولوژی حرف دیگه‌ای برای گفتن نیست... ;)

  • ۹۳/۰۶/۱۵
  • اشکا ن

نظرات (۱)

کارت عالیه! ولش نکن! من یه تلنگر ام! ولش نکن، برو جلو، برو...
پاسخ:
مرسی، حتما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی